Wednesday, January 27, 2010

Kenyataan Akhbar: Kepala babi dilontar dalam perkarangan dua masjid

Kenyataan Akhbar

Parti Keadilan Rakyat mengutuk keras tindakan pihak yang membalingkan kepala babi kedalam perkarangan dua buah masjid di Jalan Klang Lama pagi ini.

Dua buah masjid tersebut adalah Masjid Jumhuriyah di Taman Datuk Harun dan Masjid Al-Imam Al-Tarmizi di Taman Seri Sentosa.

Tindakan yang tidak bertanggungjawab ini merupakan satu lagi percubaan pihak tertentu untuk mewujudkan suasana bermusuhan dalam masyarakat majmuk di negara ini ekoran siri serangan dan vandalisme ke atas gereja dan kuil sikh dua minggu lalu.

KEADILAN yakin bahawa seluruh warga Malaysia yang sayangkan keamanan tidak akan bersetuju dengan mana-mana pihak yang cuba menyerang tempat beribadat, baik gereja, kuil sikh mahupun masjid.

Kami menyeru agar pihak polis menjalankan siasatan secara telus dan profesional dalam perkara ini supaya mereka yang terbabit dalam tindakan bertanggungjawab ini dihadapkan ke muka pengadilan.


William Leong Jee Keen
Ahli Parlimen Selayang

2 comments:

  1. We're a gold dealer.

    Anyone genuinely interested to buy pure cast 999.9 gold bar , PAMP Suisse brand ( our specialty brand ) 100 gm with certificate or other types of gold , platinum custom order etc. etc. are welcome to contact us goldman999.9@hotmail.com.

    Internationally recognised. Instant rebate off RM 1000 to RM 1500 for each bar compared to other dealers.

    Simple as that and better than usual.

    Best buy back offer.

    Make a smart and secured purchase.


    Thank you.

    ReplyDelete
  2. Apprecciate you blogging this

    ReplyDelete